„Na papíry s úsměvem!“

ÚČETNICTVÍ

Jsme Váš spolehlivý partner ve světě účetnictví

Vaše účetnictví spolehlivě a bez starostí 

S čím vám můžeme pomoci

Vedení účetnictví

Komplexní účetní servis pro právnické a fyzické osoby, neziskové organizace a SVJ.

Mzdy a personalistika

Kompletní zpracování mzdové agendy, přehledů pro ZP a OSSZ, přihlášení a odhlášení zaměstnanců.

Daně

Daň z přidané hodnoty, daně z příjmů fyzických osob a právnických osob, silniční daně, spotřební daně, z nemovitostí aj.

Ekonomické poradenství

Finanční výkazy a analýzy, analýza hospodaření firmy,  zpracování podkladů pro žádost o úvěr, leasing aj.

Účetnictví už nikdy nebude Vaší noční můrou

Profesionální služby 

Společnost REGAIN Consulting&trans s.r.o. nabízí komplexní služby vedení účetnictví a daňového poradenství, které zajišťují naši odborní referenti s dlouholetou praxí v oboru účetnictví, daňové evidence, vedení mzdové agendy a dalších služeb. Nejdůležitější je pro nás vstřícnost a osobní přístup. Pravidelně sledujeme aktuální změny v zákonech, proto bude vaše účetnictví vždy odpovídat platným zákonům ČR. Naši klienti se mohou plně spolehnout na profesionální služby našich účetních, díky čemuž získají prostor věnovat se pouze vlastnímu podnikání.

Za kvalitou našich služeb si pevně stojíme, a proto poskytujeme záruku na naší práci po dobu 3 let od odevzdání zpracovaných výsledků. 

Váš úspěch je naším cílem

Naším hlavním cílem je poskytovat služby nejvyšší kvality, hledat pro klienty ta nejlepší možná řešení v oblasti podnikání a samozřejmě napomáhat k růstu jejich firem. Jsme společnost s lidským přístupem, a proto jsou pro nás největším úspěchem spokojení klienti, zaměstnanci i společníci. 

Kvalitně a správně vedené účetnictví je základním stavebním kamenem úspěšného podnikání. Je třeba si uvědomit, že účetnictví není nutné zlo, které se musí zpracovávat kvůli případné kontrole ze strany finančního úřadu nebo jiných kontrolních orgánů.

Správně vedené účetnictví je velmi důležité zejména pro majitele, aby on sám měl přehled jak na tom jeho firma je, kde jsou skryté finanční rezervy a jaké má průběžné hospodářské výsledky. Tyto informace jsou nezbytné pro jeho správné rozhodování a plánování.

BONUSY klientům

Sleva 5%

5% sleva z fakturace po dobu 6 měsíců v případě přivedení nového klienta, který se jím stane.

Administrativa

Příprava smluv a dokumentace pro naše klienty za zvýhodněných podmínek.

Zastupování

Našim klientům nabízíme zastupovaní u všech institucí státní správy a ostatních subjektů.

Datové schránky

Správa datových schránek pro naše klienty včetně vyřízení veškerých došlých zpráv a výzev.

Diskrétnost

Pro naše klienty zajišťujeme veškeré služby diskrétně a s důrazem na jejich bezpečnost.

Desítky spokojených zákazníků

Nakopneme vaše podnikání k lepším výsledkům